.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اثر وقوع سیل در غرب استان ؛
خبرنگار پرتلاش شمال نيوز در نوشهر بی خانمان شد
شمال نيوز: سیل کلیه لوازم و اسباب و اثاثیه خانه ام بطور کامل از بین برد و تا 85 درصد به ساختمان منزل مسکونی ام خسارت وارد و آنرا تخریب کرد.
خبرنگار پرتلاش شمال نيوز در نوشهر بی خانمان شد

شمال نيوز: خبرنگار ساعی و پرتلاش شمال نيوز در غرب مازندران بر اثر وقع سیل بی خانمان شد.

به گزارش شمال نيوز ،حسن خزائي پول در گفتگو با ما گفت: حوالی ساعت سه و نیم بامداد روز دوشنبه با فریادهای بی امان همسایه ها از خواب بیدار شدم و وقتی به سمت درب خروجی منزل دویدم و آنرا باز کردم آب وارد منزل شد.

وی افزود: بلافاصله خانواده را بیدار و به جای امن پناه بردیم و خوشبختانه آسیبی به ما نرسید اما خسارت شدید به منزل مسکونی ما وارد شد.

این خبرنگار نوشهری بیان کرد: سیل کلیه لوازم و اسباب و اثاثیه خانه ام بطور کامل از بین برد و تا 85 درصد به ساختمان منزل مسکونی ام خسارت وارد و آنرا تخریب کرد.

خزایی پول افزود: در حال حاضر به همراه خانواده در منزل یکی از بستگان خود هستم و از مسئولین می خواهم هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات پیش آمده برای شهروندان نوشهری اقدام کنند چرا که آسیب های روحی ناشی از بوجود آمدن شرایط فعلی کمتر از آسیب های سیل نیست.

وی تصریح کرد: من هم مانند دیگر همشهریان نوشهری آسیب دیده از سیل ، از نظر روحی شرایط بسیار بدی دارم و نیاز به حمایت های مسئولین بیش از پیش احساس می شود.

این فعال رسانه اي خاطر نشان کرد: از مهدی توکلی عضو شورای شهر نوشهر ، قزوینی رئیس هلال احمر نوشهر و فقیهی نماینده ولی فقیه در سپاه نوشهر که در محل حادثه حضور یافتند تشکر می کنم و این تا حدودی مرهمی بر آلام روحی می باشد.

لازم به ذکر است حسن خزایی پول خبرنگار خبرگزاری فارس ، پایگاه خبری شمال نیوز و باشگاه خبرنگاران جوان است که همواره در جهت اطلاع رسانی صحیح و انتشار اخبار یکی از خبرنگاران فعال و صادقانه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

امید که به زودی مشکلات این همکاری گرامی و سایر شهروندان عزیز نوشهری بطور کامل برطرف شده و به روال عادی زندگی خود بازگردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1391
لطفا برای افراد بی نام و نشان هم دل بسوزانید و دنبال سر پناه باشید
ممنون از شمال نیوز بخاطر اطلاع رسانی-زنده باشید
رضا عباسی 24 آبان 1391
بهتر است که صدا و سیمای استان بدنبال ساخت مجموعه ای با نام بی خانمانان باشد یا مجموعه سیل زدگان.... از این جور مجمئعه ها که خودشان بهتر می دادند
نا شناس 24 آبان 1391
عجب سیل نامردی بود البته اگر می دانست وی خبرنگار است جرات نمی کرد !!!
لاله 24 آبان 1391
خدا به تمام سيل زدگان نوشهر و چالوس و بهشهر صبر عطا كند بنده خدا خبرنگار خدا به اون هم صبر بده چه مي شه كرد مسوولين شهردار نوشهر كي بايد از خواب خرگوشي بيدار بشن نوشهر هر دوره 10 ساله سيل شديد داره چرا رودخانه ها رو لايروبي به موقع نمي كنند چرا رودخانه گردكل رو بيشترين خسارت رو داشت سد بندي نكردند بايد سيل كشته بده اونوقت مسوولان از خواب نازشون بيدار بشن . اگه سيل به بستگان مسوولين خسارت جاني و مالي مي زد اين قدر ساكت مي نشستند . نوشهر الان شهر ارواح شده همه جاي شهر گل و لاي و لجن و لوازم تخريب شده جمع شده بوي بد همه جا رو گرفته برخي از مناطق آب گل آلود شده و دهها مورد ديگر فقط خدا به مردم نوشهر و چالوس رحم كرد فقط خدا
علوی 24 آبان 1391
خوب اونم مثل بقیه انسان ها حالا چه دلیلی داره بوق و کرنا کنید
واقعا متاسفم واسه شمال نیوز
دولت خدمتگزار بسیج کرده همه رو واسه کمک دیگه
نا شناس 24 آبان 1391
سلام به همشهريان عزيزتر از جانم
اول از همه احساس همدردي بنده را به عنوان عضو كوچكي از مردم شهيدپرور نوشهر بپذيريد.چرا كه در اين سانحه ناگوار نه تنها خسارت مالي بلكه از نظر روحي بيشتر آسيب ديده ايد.آسيب روحي از بي كفايتي برخي مسئولين استان گرفته تا برخي مديران در شهرستان.من شرمنده ي آن رفتگري هستم كه الآن سه روز است نخوابيده و زير باران مشغول انجام وظيفه ي انساني خويش است.بله....فقط وظيفه ي انساني است كه باعث مي شود يك نفر بيشتر از توانش براي همشهريانش مايه بگذارد.فقط وظيفه ي انساني است كه جاي حقوق ناچيز را مي گيرد.از تمامي اقشار كه به صورت گمنام پاي كار بوده اند ممنون و سپاسگذارم.از بسيج و ارتش و سپاه گرفته تا كاركنان و كارگران خدوم شهرداري و جامعه اصناف و بازاريان و مردم كوچه و بازار و برخي از مسئولين!!! اين برخي از مسئولين حتماً شهردار و شوراي شهر و آقاي (ف) و بعضي از دوستان نيستند!!!چه كسي است كه نداند پاسخ اين سوالات را :

- شهردار با چه مكانيزمي وارد اين عرصه شد؟
- شوراي شهر قبل از انتخاب و بعد از انتخاب چگونه بوده اند؟
- چه چيزي باعث شد كه شوراي شهر و شهردار ما نمونه كشوري بشوند؟
- چرا هر چند سال يكبار مردم نوشهر بايد از سيل ويرانگر خسارت جاني و مالي ببينند؟
- ميزان درآمد شهرداري از صنعت توريسم و عوارض طاقت فرساي شهرداري به كدامين جيب مي رود؟
- رانت هاي استفاده شده توسط شوراي محترم شهر نوشهر در اين ساليان دراز از زمان ا... و س... و تا به الان چه مواردي بوده است؟
- خدمات شهرداري و پيمانكاري هايش به چه گروه هايي تقديم شده است؟
و خيلي از سوالات گوناگون ديگر....

اينكه اين مطالب توسط مديريت وبگاه درج مي گردد يا نه ، بايد ديد ايشان گزينه مصلحت را انتخاب مي كنند يا شفاف سازي...

مگر نه اين است كه جناب شهردار با روابط ... و خود شيريني هاي خود منتخب نمونه شده اند؟چرا با اجراي نهضت پياده روسازي باعث شد تا معضل آبگرفتگي دوچندان شود؟چرا با احداث ناكارشناسي بلوار نوشهر به چالوس حدفاصل پل كوركورسر تا هلستان باعث ايجاد رودخانه شده اند؟برويد خدا را شكر كنيد كه رودخانه كوركورسر طغيان نكرد كه اگر اينطور بود كل نوشهر به زير آب مي رفت چون حدفاصل پل تا ميدان همافران هيچ درروي آب وجود ندارد.چرا آقاي د... در شوراي محترم شهر فقط به دنبال امتياز مسكن مهر است؟بالاخره بچه محل وزير راه و شهرسازي هستن ديگه!!! چرا پيمانكاري به ايشان و ...سپرده شده است؟
چرا مصالح و ديگر خدمات از فاميلهاي ايشان تغذيه مي شود؟چرا آقاي س ...كه استاد لاف زدن هستند از مسائل پشت پرده پيشرفت يكباره ي خود حرفي نمي زنند؟از شازده پسرهاي خود كه پله هاي ترقي را چندصدتا چندصدتا طي كرده اند و در واقع نبض طراحي نقشه در انحصارشان است حرفي نمي زنند؟از جناب ر... كه درواقع به يك زمين خوار كوچك تبديل شده اند و حتي توانستند اطراف فرودگاه تراكم احداث نمايند و اطراف كمربندي هم را آباد نموده اند و در خيابان عدالت هم ساختماني عظيم دارند.جناب آقاي ت.... اي كاش ...درگير مسائل حاشيه دار نمي شد.اگر يك سري به انتهاي خيابان قدرتي و ميدان جديد دهخدا و ابتداي جاده ي جديد الاحداث به كوركورسر بزنيد متوجه خواهيد شد كه شهردار و شوراي شهر چه آينده نگري براي جيب خويش نموده اند.چه روزها كه جناب ش... با اتومبيل مگان مشكي شيشه دودي به ساختمان چهارطبقه خود سر نمي زد.

اين كلمه را مي توانيد حفظ كنيد : ((وزيرتعاون،كار و رفاه اجتماعي))!!!

نام اين وزارتخانه را يك تريلي نمي كشد،و در رأس آن متأسفانه و متأسفانه فردي كه فقط زادگاهش نوشهر است قرار دارد به نام دكتر شيخ الاسلامي كه حتي از مازندراني بودن خود احساس حقارت مي كند، براي اين شخص كه عقبه ي اجتماعي چندان محكمي ندارد بعيد نيست كه فقط براي خوشگذارني و ... به محل زادگاهش در كندلوس كجور نوشهر سر مي زند و ديگر هيچ...

به قول دوست عزيزم در كامنت قبلي: آقاي نماينده مثلاَ مردمي!!! چرا قبل از انتخاب به هر مراسم ختم و چهلمي كه اصلاً ربطي به شما نداشت حضور پرشور داشتيد ولي الآن فقط از حرف و صحبت با رييس قوه ي مقننه كه اي كاش ايشان هم مازندراني نبودند، حرف مي زني؟حرف نون و آب نمي شود.
برويد از نماينده اي ياد بگيريد كه به خاطر عدم رسيدگي استاندار، ايشان را به پاي ميز تحقيق و تفحص مجلس كشانده است.

براي خودم متأسفم كه در شهر كوچكي چون نوشهر اين همه فساد در جامعه بالادستي خدمات شهري موج مي زند و دستگاه هاي مسئول دم بر نمي آورند.

جواب خون اين همه شهيد چه مي شود؟
كنترل سيل و جلوگيري از خسارت معماي چند مجهولي نيست فقط اراده ي بسيجي مي خواهد.فقط خون دل خوردن مي خواهد.بيت المال مسير خودش را در اين شهر گم كرده است.

انشاءاله اين سيل زدگان دچار فراموشي مسئولين نشوند...

ان شاءاله مديريت محترم اين درگاه اينترنتي موفق و مؤيد باشند.

به اميد برطرف شدن مشكلات اين شهر

يا علي
نا شناس 25 آبان 1391
خبرنگاران بايد به صورت رايگان بيمه شوند چون واقعا زحمت ميكشند
نا شناس 25 آبان 1391
چرا آخه خونه ی این بنده خدا!!

خدا کنه یه سیل تو خونه ی مسئولین و یه سیل هم تو خونه ی این صدا و سیمایی ها بیاد تا درد مردم رو بفهمند تا اینقدر سر سری نگیرند
میاندرودی 27 آبان 1391
ای زدی به هدف خدا عمرت بده : خدا کنه یه سیل تو خونه ی مسئولین و یه سیل هم تو خونه ی این صدا و سیمایی ها بیاد تا درد مردم رو بفهمند تا اینقدر سر سری نگیرند
اون از سیل میاندرود ، از طرفی بهشهر حالا هم نوشهر و چالوس کی میفهمه از درد مردم اومدن به ما بگن مردین زنده این خسارت دیدید ندیدید ، هرشب که بارون میاد تا صبح میشینیم که نکنه دوباره سیل بیاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.